Sunday, November 15, 2009

di kala menunggu msn messenger siap di install

first of all hepi birthday to my great mate who's i'm guessing now freaking rich and should come back here and belanja aku makanan mahal2...ansar ko jgn lupa!!

gile lama nak tunggu msn messenger ni habis install!!at least kelajuan internet di sharjah ni lebih pantas drpd celcom broadband yg pada satu ketika dahulu menjadi medium utama aku utk access internet yg sekarang ni kalo takde,susah jugak sebenarnya.contoh nya malam ni.aku bole terlupa nk check tempat aku kursus utk esok so nak tak nak kena la cari internet di mana yg boleh.nasib baek ade mamak yg kalo naek moto,dlm 2min dah sampai.sgt kool mamak zaman sekarang kan??atau kalo ikut kata maisarah,'koolness'...

at 44%...

rasa cam nak pasang streamyx kat rumah yg dulu aku pakai jugak.kelajuan mmg puas hati(wpon takleh lwn zaman aku kat scholars court dulu di saat sibuk habiskan dload quota budak2 laen utk download muvi..huhu).tp aku tamat kan jugak sbb masa tu tak slalu ade kat rumah.so rugi la plak bayar bulan2.sekarang ni rasa cam nk pakai balik plak.tapi konflik lagi.disebab nature kerja yg tak tentu arah di mana kalo ko outstation dah kire rugi,so aku tak tau nak pakai mana. org sekarng cam sibuk ngan P1wimax tu.member aku ckp mmg bagus.at least better than celcom broadband ,tapi aku khuatir realiability sistem2 broadband sekarang ni.lagipon p1wimax ni hanya terbaik di area lembah klang shj so no point jugak kalo aku outstation.so what decision shud i make??

at 75%...huh...bole tahan...

sgt mengantuk dan rasa nk balik dan tdo shj.wiken ni adelah wiken yg bz. sbbnye sebok dok tolong abg aku cat rumah.

sabtu - 8.30am paintball match till 1.00pm (dpt no.3.ade jugak medal aku tahun ni..haha)
1.00pm till 10 pm...mengecat...huh!!

ahad - 8.30 am bola padang yg bes till 12.00 pm(keadaan lecak yg sgt dasyat...ajaib nye team aku bole menang lawan team kawan2 Yap...5-2...well done lads)
12.00 pm to 11.00 pm - mengecat lagi...

gile laaa...mengecat ni adelah sgt penat dan kalo tgk hasilnye 2 hari ni...rasa cam skit je progress...minggu depan nk kena stat balik ni...haih...

dah siap dload...huhu...nk balik dan tdo..


No comments:

Post a Comment